Postup pro reklamaci
Dle platné legislativy má spotřebitel právo uplatnit reklamaci jakýmkoliv jasně vyjádřeným způsobem. Pro zpracování Vaší žádosti vždy potřebujeme mít alespoň tyto informace: kontaktní údaje, identifikace zařízení, popis problému, vizuální potvrzení problému.
Pro urychlení a zjednodušení celého procesu jsme pro Vás níže připravili online REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
Pokyny pro vyplnění
| 1. Kontaktní údaje | Prosím, vyplňte své jméno, emailovou adresu a číslo objednávky (≠ číslo faktury) |
| 2. Identifikace zařízení |
U zařízení značek PRUSA a Bambu Lab je pro zahájení reklamačního procesu nezbytné uvést sériové číslo produktu. U jiných značek je možné, že produkt sériové číslo nemá, v tom případě alespoň co nejpřesněji uveďte konkrétní model zařízení. 🟠 Jak najdu sériové číslo PRUSA. 🟢 Jak najdu sériové číslo Bambu Lab. |
| 3. Popis problému | Stručně popište závadu. Pokud se na displeji objevil chybový kód, prosím opište nám jej, nebo jej vyfoťte a nahrajte níže. |
| 4. Vizuální potvrzení problému | Nahrajte video či fotky, které závadu jasně ukazují. Pokud jste již kontaktoval/a podporu výrobce, nahrajte záznam vaší komunikace. |
Záznamy nebyly nalezeny...
